Naszym zadaniem było szybkie wymyślenie punktów przewodnich kampanii billboardowej oraz kampanii w social mediach. W ciągu zaledwie 2 godzin udało nam się opracować pomysł oraz projekty graficzne. Zdecydowaliśmy na proste, ale rzucające się w oczy granatowe tło oraz białe elementy tekstowe z przeróżnymi hasłami nawiązującymi do szkód, jakie wyrządził lockdown, oraz do wartości góralskich mieszkańców Wisły.

Skupiliśmy na wyróżnieniu konkretnych liczb, aby jak najdosłowniej przekazać komunikat przedsiębiorców poszkodowanych w wyniku zamknięcia ich firm. Zależało nam na uświadomieniu społeczeństwa, jak wiele firm jest w ogromnych tarapatach finansowych i na skraju bankructwa. Ten cel został osiągnięty.

Kampania była szeroko komentowana w mediach. Zbierała pozytywne opinie,
a wydrukowanie billboardy zostały następnie wykorzystane w licytacji na WOŚP. 

W akcję zaangażował się również Adam Małysz.

Instytut Monitorowania Mediów oszacował wartość kampanii w mediach na 5 mln zł.